loading...

tehranservic

تعمیر برد پکیج با ضمانت 6 ماه | تعمیر برد انواع برند پکیج در تهران با ضمانت و کمتر از یک ساعت با متخصصان تهران سرویس 66593368

بازدید : 56
شنبه 13 شهريور 1400 زمان : 10:41

برد پکیج یکی از اصلی ترین قطعات آن محسوب میشود که در صورت بروز کوچکترین خطا در آن عملکرد پکیج با مشکل مواجه خواهد شد .
برد قطعه اصلی فرمان در پکیج است که خرابی آن باعث از کار افتادن همه یا قسمتی از پکیج خواهد شد،در این مقاله قصد داریم تعمیر برد پکیج را با هم مورد بررسی قرار دارده و با ارائه راه حل از بروز هزینه های بیشتر جلوگیری کنیم.با تهران سرویس همراه باشید.

برد پکیج چیست؟

برد قطعه ای الکترونیکی است که در اصل فرمان های پکیج را به بخشهای مختلف نشان میدهد. در صورت بروزخرابی در برد مغز پکیج از کار افتاده و به درستی به بخشها و قطعات فرمان نمیدهد.

وظایف برد پکیج:

برد پکیج وظیفه دارد تا بر اساس اطلاعات ورودی که از قطعات واسط دریافت میکند دستورات مناسب را صادر کند. در انتها نیز بر قطعاتی که وظیفه اجرای دستورات را برعهده دارند نظارت و آنها را کنترل می‌کنند. فن، پمپ، شیرگاز، جرقه زن و حسگر قطعاتی هستند که توسط برد پکیج کنترل می‌شوند.

اجزای برد پکیج:

آی سی: کاری که این قطعه انجام می‌دهد به این صورت می‌باشد که ولتاژ تغذیه را ثابت نگه می‌دارد و از بروز نوسانات برق در آن جلوگیری می‌کند به این ترتیب از آسیب رسیدن به قطعات الکترونیکی پکیج جلو گیری می‌شود.

فیوز: این قطعه نیز وظیفه قطع برق، در هنگام بروز اتصال کوتاه در پکیج را دارد. اگر این قطعه خراب شود، دیگر قابل تعمیر نخواهد بود پس لازم است که حتما تعویض بشود.

ترانس: کاری که این قطعه باید انجام دهد، تبدیل برق ۲۲۰ ولت شهری به ۹ یا ۱۸ ولت در پکیج بوتان است

رله: وظیفه این قطعه باید انجام دهد، آزاد کردن الکترون‌ها را هنگامی که شناور در کنار آن قرار می‌گیرد می‌باشد. به این ترتیب قطعه رله با انجام این کار باعث اتصال در مدار برقی، می‌شود.

نشانه های خراب شدن برد پکیج چیست؟

- عدم کارکرد پکیج:

روشن نشدن و عدم عملکرد دستگاه، یکی از بارزترین علائم خرابی برد پکیج قلمداد می گردد. در چنین شرایطی، علی رغم تلاش کاربر به روشن کردن دستگاه، هیچ واکنشی از سوی سیستم صورت نمی گیرد. در صورت برخورد با این مشکل، به احتمال زیاد برد الکترونیکی دستگاه خراب یا معیوب شده است. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که خراب شدن یا سوختن قطعات موجود در ساختار برد می تواند منتج به روشن نشدن پکیج شود.

-جرقه نزدن و روشن نشدن پکیج:

اگر پکیج جرقه نمی‌زند و شعله‌ای تشکیل نمی‌شود، این یعنی اختلالی در برد وجود دارد. ابتدا گاز و قسمت‌های دیگر را بررسی کنید. درصورتی که مشکل از آنها نبود، برد جرقه زن (اگر پکیج برد جرقه زن ندارد، برد اصلی) را تعویض کنید.

-خاموش شدن ناگهانی پکیج از دیگر علل خرابی برد پکیج:

خاموش شدن پکیج می تواند موید بروز خطا و ایراد در بخش برد الکترونیکی دستگاه باشد. ناگفته نماند که قطع شدن گاز ورودی و قطع جریان برق، می تواند منجر به خاموش شدن دستگاه شود. با بررسی و ارزیابی این بخش ها می توان از مشکل ایجاد شده مطمئن گردید. چنانچه با بررسی گاز و جریان برق دستگاه، مشکل ایجاد شده همچنان پا برجا بود، می بایست نسبت به تعمیر یا تعویض برد الکترونیکی دستگاه اقدامات لازم را به عمل آورد.

تعمیر برد پکیج

-ریست شدن یکباره دستگاه:

در برخی مواقع به محض روشن شدن شعله، دستگاه به صورت ناگهانی ریست می شود. در بروز این مشکل علل مختلف و گوناگونی دخالت دارند. با این حال، ریست شدن ناگهانی دستگاه یکی دیگر از علائم خرابی برد پکیج بوتان محسوب می شود. همچنین، عدم گرمایش مطبوع رادیاتورها و همخوانی نداشتن آب مصرفی با دمای گرمایشی، از دیگر نشانه های خرابی و معیوب شدن برد پکیج به شمار می رود.

دستگاه چراغ‌قرمز ثابت را نشان می‌دهد و پکیج خاموش می‌شود:

این اشکال می‌تواند علاوه بر موارد دیگر مربوط به سوختن برد کنترل پکیج بوتان باشد .
دقت بفرمایید قبل از تعمیر برد پکیج بوتان اول سایر عوامل را بررسی کنید چنانچه سایر بخشها سالم بود و اشکالی نداشت گزینه بعدی مربوط به بردهای الکترونیکی است که عیب‌یابی بردهای الکترونیکی پکیج بوتان کاری تخصصی می‌باشد.

-عدم کارکرد پمپ از دیگر دلایل خرابی برد پکیج:

کار نکردن پمپ تعبیه شده در ساختمان پکیج در اثر علل و عوامل مختلفی بروز پیدا می کند. سوختن پمپ و عدم اتصال جریان برق برای کارکرد، از علت های مهم برای عملکرد نامطلوب و کار نکردن این قطعه محسوب می شود. در صورت بررسی این موارد و حل نشدن مشکل، ریشه اصلی این ایراد را باید در برد الکترونیکی پکیج جستجو کرد.

- گرم نشدن سیستم آبگرم:

گرما و حرارت نداشتن سیستم آبگرم را می توان از دیگر نشانه های خرابی برد پکیج برشمرد. عواملی مانند بروز مشکل در پتانسیومتر آب، انجام لوله کشی غیر استاندارد و عدم تنظیم درست دما و درجه حرارت، در کاهش گرمای آب داغ پکیج تاثیرگذار و مؤثر هستند. در غیر این صورت، برد الکترونیکی دستگاه دچار اختلال و مشکل شده است. برای برطرف کردن این مشکل، تنها راهکار موجود تعمیر یا تعویض برد معیوب پکیج می باشد.

چه عواملی باعث خرابی برد پکیج میشود؟

- نوسان برق

نوسانات شدید برق در ایران یکی از مهمترین علت های خرابی پکیج و صدمه زدن به برد میشود پیشنهاد میشود حتما از محافظ برق مخصوص پکیج برای دستگاه استفاده کنید.

- پایان عمر قطعه های

قطعه های برد هم مثل تمام قطعات پکیج دارای طول عمر مفید بوده و برد دستگاه هم مانند هر دستگاهی دارای قطعات مصرفی است که باید بعد مقدار کارکرد و عمر مفید تعویض گردد بطور مثال خازن استفاده شده با عمر مفید ۱۰۰۰ ساعت میباشد و احتمال خرابی بعد از این تایم کاملا طبیعی است.

- گرد و خاک و نشتی آب

در مدل های جدید دستگاه طراحان سعی خود را داشته اند که در طراحی جعبه و یا قسمت قرار گیری برد پکیج از ورود گرد و خاک به داخل جعبه برد جلوگیری کنند اما با این حال گرد و خاک هم قطعا یک عامل تاثیر گذاری است در صورت نشتی در پکیج احتمال راه پیدا کردن اب در سیستم برقی و برد وجود دارد پس امکان خرابی برد نشتی آب هم امکان دارد.

قیمت برد پکیج:

قیمت برد پکیج بستگی به برند پکیج و مدل برد پکیج دارد.برای خرید برد انواع پکیج خود میتوانید با کارشناسان تهران سرویس تماس حاصل نمایید تا در اولین فرصت کارشناس جهت بررسی و ارسال برد پکیج شما اقدام نماید. تهران سرویس تامین کننده قطعات تمامی برندهای پکیج در سراسر تهران است که با تمامی قطعات خود را در کمتر از یک ساعت به محل مورد نظر شما ارسال می نماید .شهرستانی های عزیز برای خرید از تهران سرویس کافیست ثبت سفارش خود را انجام داده تا بسته ارسالی از طریق تیپاکس در کمترین مدت زمانی به دست مصرف کننده عزیز برسد.

تعمیر برد پکیج:

تهران سرویس در راستای کاهش هزینه های مشتریان محترم بعد از ارسال کارشناس و تشخیص خرابی برد ابتدا اقدام به تعمیر برد مینماید و در صورت تعمیر نشدن برد مورد نظر در آخرین قدم برد جدید جایگزین برد مشتری خواهد شد تا از هزینه تعمیر مشتری کاسته شود.

تعمیر برد ایران رادیاتور:

ایراد در پکیج‌های دیواری ایران‌رادیاتور متفاوت می‌باشد و نشانه‌های متفاوتی دارد .وجود عیب در یکی از قطعات پکیج باعث اختلال در عملکرد دستگاه و درنهایت باعث خرابی در برد پکیج می‌شود .
همان‌طور که می‌دانید بردها حکم هسته مرکزی و هماهنگ‌کننده کارکرد همه قطعات را دارند. ایجاد هرگونه اختلال در کارکرد قطعات و یا غیرطبیعی کارکردن پکیج و همچنین بعضی ارورها درصورتی‌که با تعمیرات اولیه رفع نشود مربوط به برد می‌باشد. تعمیر برد پکیج ایران‌رادیاتور در تخصص تکنسین‌های تهران سرویس می‌باشد در صورت بروز ایراد با ما در تماس باشید.

تعمیر برد پکیج بوتان:

با توجه به نوع خطا اعلام شده از طرف دستگاه و تعویض یا تعمیر برد یا اجزا داخلی آن، هزینه تعمیر نیز متفاوت خواهد بود. پس در صورتی که برای پکیج شما مشکلی پیش بیاید، افراد متخصص در تعمیر پکیج بوتان با مشاهده ایرادات هزینه مورد نظر را برآورد و به شما عزیزان اعلام می‌کنند.

چرا تعمیرکار پکیح خود را باید از تهران سرویس سفارش دهید:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیر پکیج
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت
10-بالاترین رضایت مردمی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 156
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 25
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 504
  • بازدید ماه : 1457
  • بازدید سال : 3450
  • بازدید کلی : 38525
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه