loading...

tehranservic

شرکت تهران سرویس با ارائه خدمات تعمیر کولر گازی .سرویس کولر گازی . و نصب کولر گازی در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم میباشد

بازدید : 144
سه شنبه 2 دی 1399 زمان : 22:27

ما در تهران سرویس با ارائه خدمات متنوع و حرفه ای تعمیر کولر گازی، سرویس کولرگازی و نصب کولر گازی قصد داریم تا طول عمر کولر گازی شما را برای تان بیشتر کرده و شما را از پرداخت هزینه های اضافی راحت کنیم.تهران سرویس با کادری مجرب در سراسر تهران در خدمت شماست.
بیشترین مشکلاتی که برای مشتریان در ارتباط با تعمیرات کولرگازی به وجود می آید به شرح زیر می باشد :

تعمیرات کولر گازی

1-کولرگازی باد خنک نمیدهد.:
آمدن بادگرم از کولرگازی زمانی که آن را در حالت سرما روشن می کنیم چند دلیل دارد که در زیر دلایل آن را ذکر می کنیم:
کم شدن گاز دستگاه
سوختگی خازن کمپرسور
خرابی برد پنل و یا برد کمپرسور
از کار افتادن کمپرسور دستگاه در صورت مشاهده باد گرم از کولرگازی حتما با تعمیرگاه مجاز کولرگازی تماس حاصل فرمایید تا بدرتی مشکل کولرگازی شما را تشخیص دهند.همچنین ممکن است مشکلاتی غیر از مسائل بالا برایتان پیش آید.در اینصورت تعمیرکار ما اقدام به امتحان و تست کردن کولر گازی شما می نماید.این امر می بایست با دید فنی صورت پذیرد.البته باد گرم کولر گازی می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد که متخصصیصن ما در تهران سرویس آماده حل مشکلات شما عزیزان میباشند
2-کولرگازی صدا میدهد.:
از جمله مهم ترین دلایل سر و صدای کولر گازی شکستن پره های فن کولر گازی و تراز نبودن آن می باشد. سر و صدای کولر گازی همچنین از دلایل دیگری مانند وجود یک سجم خارجی در کولر گازی و یا شل و لق بودن پایه های کولر گازی می باشد.
3-اسپیلت لرزش دارد.
4-اسپیلت روی گرما کار نمیکند.
5-اسپیلت روشن نمیشود.
6-هنگامیکه کولرگازی روشن میشود فیوز میپرد.
7-لوله مویی یا شیر انبساط یخ زده است.
از جمله مهم ترین دلایل برفک زدگی و یخ زدگی کولر گازی، گرفتی لوله های کولر گازی و یا مشکل گاز کولر گازی می باشد.عدم وجود جریان هوا در کویل کولر گازی نیز می توانید موجب برفک زدگی کولر گازی شود
8-قسمت ورودی اواپراتور یخ زده است.
9-کمپرسور کار نمیکند.
10ریموت کولرگازی عمل نمیکند.
11-هیچ یک از قسمتهای کولرگازی کار نمیکند.
12-بدنه کولرگازی برق دارد.
13-سرمای اتاق زیاد میشود و با دمای ترموستات تعریف شده ( درجه تنظیم شده دما ) مطابقت ندارد.
14-کمپرسور مدت زیادی کار میکند.
15-کمپرسور به طور منظم خاموش و روشن میشود.
16-بوی سوختگی کولر گازی:
بوی سوختگی کولر گازی اگر از خود کولر گازی باشد مربوط به نیم سوز شدن و عدم کارکرد درست کمپرسور کولر گازی می باشد و اگر از اپراتور بیرونی کولر گازی باشد مربوط به سوختگی فن آن می باشد که در هر صورت می باست برای تعمیر کولر گازی با تعمیر کار کولر گازی تماس گرفت
شیر برقی چیست و در کولر های گازی چه نقشی دارد؟
در دستگاه های کولر گازی سرد و گرم برای تغییر حالت دستگاه از گرمایش به سرمایش ویا بالعکس از دستگاه بر عکس کننده ای استفاده میکنند که به ان شیر برقی گفته میشود وقتی شما با کنترل دستگاه دستور تغییر حالت دستگاه را می دهید این شیر جریان گاز رفت و برگشت شمارا تغییر داده و گاز گرم را به جای هدایت به کندانسور به سمت پنل هدایت میکنند و گاز سرد را به سمت کندانسور هدایت میکند.

علل خرابی شیر برقی:

بالا رفتن بیش از حد دمای کندانسور باعث از بین رفتن بوش های پلاستیکی در شیر برقی شده و در عملکرد ان اختلال ایجاد میکنند در این حالت ممکن است دستگاه قادر به تغییر حالت نبوده و نتواند دستگاه را از سرمایش به گرمایش یا بالعکس تغییر بدهد در برخی مواقع هم ممکن است که شیر برقی کاملان مسیر گاز را مسدود کرده و دستگاه را کلا غیر قابل استفاده نماید.از دیگر علل خرابی شیر برق : قطعات شکسته مانند لولاها یا اهرم ها ممکن است باعث خرابی شیر برقی شود ویا همچنین تکرار زیاد قطع و وصل شیر برقی موجب داغ شدن آن سوختن سیم پیچ میشودتشخیص این مشکلات را توسط تکنسین کاردان انجام دهید تا از بروز مشکلی دیگر و صرف هزینه اضافی جلوگیری کنید. در فصل زمستان یکی از مشکلاتی که ممکن است بوجود اید این است که اگر شیر برقی نتواند در زمان مناسب سیکل را برعکس کند هوای سرد خارج میشود و چون هوای بیرون نیز سرد می باشد امکان این وجود دارد که کولرگازی یخ ببندد.

تعمیر شیر برقی کولرهای گازی:

شیر های برقی عملا غیر قابل تعمیر بوده و در صورت بروز اشکال در انها باید تعویض گردند که برای این کار شما نیاز به دستگاه هوا گاز دارید تا شیر برقی را از محل اتصال به دستگاه جدا کرده و شیر برقی جدید را نصب کنید

خازن چیست ؟

خازن از دو صفحه فلزی روبه روی هم تشکیل شده که ما بین انها را یا هوا و یا عایق است. کار خازن ذخیره انرژی الکتریکی درون خود است تا در مواقع نیاز انرا در مدار برگرداند مواقی که موتور ها می خواهند استارت کنند نیاز به انرژی الکتریکی بیشتری دارند که خازن برایشان تامین میکنند پس در نتیجه زمانی که خازن دستگاه شما خراب شده باشد موتور الکتریکی دستگاه شما استارت نمیکند به همین دلیل تعمیرکاران کولر گازی زمانی که موتور های دستگاه شما کار نمیکنند اولین چیزی که به ان مشکوک میشوند خازن است که در اکثر مواقع با تعویض ان مشکل بر طرف میشود

دلایل خرابی خازن دستگاه های کولر گازی چیست؟

1.نوسانات برق میتواند باعث از کار افتادن (خرابی) خازن دستگاه کولر گازی شما شوند.
2.تعویض خازن توسط تعمیر کار نا وارد و کم تجربه میتواند باعث سوختن خازن و یا کمپرسور کولر گازی شما شود زیرا انتخاب صحیح ظرفیت خازن مهمترین نکته در تعویض ان است پس حتما این امر را به سرویس کاران با تجربه و مجرب بسپارید.
3.در فصل تابستان به دلیل گرمای بیش از حد هوا کمپرسور کولر گازی شما مراتب بیشتری استارت میکند تا بتواند هوای خنک مطلوب شمارا تامین کنند در نتیجه خازن دفعات بیشتری شارژ و شارژ میشود که این نیز از دلایل بعدی خرابی خازن است.
4.سرویس نکردن به موقع دستگاه هم دلیل بعدی از کار افتادن خازن کولر گازی شماست زیرا در صورت سرویس نکردن به موقع دستگاه به مرور زمان فشار بیشتری به کمپرسور می اید و کمپرسور مقداری از انرژی الکتریکی که دریافت می کنند را به گرما تبدیل میکنند در نتیجه دمای درون محفظه کندانسور بالا رفته و باعث خرابی خازن کولر گازی شما میشود.
نشت یابی کولرگازی:
نشت معمولا در سیکل تبرید در محل اتصالات واقع میشود و معمولا محل نشت چرب میشود زیرا همراه با مبرد روغن نیز خارج میگردد . گاهی اوقات بر اثر پوسیدگی یا ضربه در طول مسیر مبرد نشتی نیز ایجاد میگردد که به روشهای زیر میتوان نشت یابی کرد:
با استفاده از محلول کف صابون
به کمک مشعل هالید
نشت یاب الکترونیکی
نشت یاب با اشعه ماوراء بنفش
پمپ وکیوم چیست؟
پمپ وکیوم دستگاهی است که فقط برای ایجاد خلاء از آن استفاده میشود و میتواند هوا و یا رطوبت احتمالی درون سیکل را خارج کند و میتواند خلاء نزدیک به خلاء مطلق در حدود 29 اینچ جیوه ایجاد کند.
گاهی اوقات به دلیل عدم وجود پمپ وکیوم یا محدودیت استفاده از آن از کمپرسور یدکی استفاده میشود.
زیرا میتوانیم کارهایی دیگر مانند ایجاد فشار در سیستم یا شستشوی سیکل با محلول های شیمیایی که احتیاج به فشار هوا داریم انجام دهیم.
کمپرسور یدکی بهتر است از نوع سیلندر پیستونی بسته ( یخچالی ) استفاده گرد و فقط 2 عدد شیر سوزنی روی لوله های رفت و برگشت آن جوشکاری میکنیم تا شیلنگهای گیج به راحتی به آن متصل شوند.
مرحله انجام وکیوم در تعمیرات کولر گازی که این عمل بعد از مرحله نشت یابی و قبل از شارژگاز صورت میگیرد و برای این منظور انجام میشود که سیکل باید از هرگونه ماده سرمازای قبلی و هوا و رطوبت موجود تخلیه شود ، سیکل کولرگازی هر قدر از وکیوم بهتری برخوردار شود و مرحله شارژ کاملا انجام شود از راندمان بالاتری برخوردار خواهد بود.
بخشی از خدمات در محل کولر گازی و اسپیلت در تهران سرویس عبارتند از:
تعمیر کولرگازی اینورتر
تعمیر کولرگازی پنجره ای
تعمیر کولرگازی پرتابل
شارژگاز کولرگازی
شارژگاز اسپیلت
شارژ گاز R22 کولرگازی معمولی
شارژ گاز R410 کولرگازی اینورتر
تعویض خازن کولرگازی
تعمیر برد کولرگازی
سرویس سالیانه کولرگازی
تعویض کمپرسور کولرگازی
رفع آبریزش کولرگازی
تعمیر فن بلوور پنل داخلی کولر گازی
تعمیر و نگهداری کولرگازی
تعویض لوله مویی اسپیلت
شستشوی اسپیلت
تامین قطعات کولرگازی
ریموت کولرگازی
تعمیرات فن کوئل

تعمیرات کولر گازی تهران سرویس

تعمیرات کولر گازی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 851
  • بازدید سال : 1943
  • بازدید کلی : 37018
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه