loading...

tehranservic

تعمیر پکیج بوتان با بهترین قطعات از نمایندگی در سراسر تهران فقط با یک تماس تهران سرویس تمامی خدمات این شرکت اعم از نصب پکیج بوتان تعمیر پکیج بوتان و سرویس پکیج

بازدید : 148
يکشنبه 9 خرداد 1400 زمان : 10:17

تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج بوتان میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج بوتان سرویس پکیج بوتان در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج بوتان شما را برطرف کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج بوتان با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج بوتان را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد


تاریخچه شرکت بوتان:

شرکت بوتان با فعالیت در صنعت گرمایشی منازل نام و برندی خوش آوازه و با کیفیت می باشد و پکیج دیواری های این شرکت جز بهترین و بالاترین رتبه در بین مدل های پکیج دیواری در ایران قرار دارد.همچنین برند بوتان یکی از برندهای شناخته شده‌ی گرمایشی در جهان می باشد و بر اساس سایت این شرکت، گروه صنعتی بوتان سومین سازنده‌ی بزرگ آبگرمکن گازی دیواری در دنیا می باشد .
گروه صنعتی بوتان از جمله شرکت های معتبر در زمینه تولید و خدمات پس از فروش لوازم گرمایشی ( آبگرمکن، پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور) فعالیت دارد.
شرکت بوتان در سال 1332 به همت محمود خلیلی و فرزندش محسن خلیلی (که دارنده‌ی عنوان پدر صنعت ایران می باشد) با هدف توزیع گاز مایع پایه گذاری شد. سپس در طی سال های 1335، 1338، 1343، 1345 به ترتیب اولین اجاق گاز، اولین بخاری گازی، اولین آبگرمکن گازی ایستاده و اولین سیلندر گاز مایع را تولید کرد. در سال 1338 اولین مرکز تماس مجهر به بیسیم برای ارائه خدمات به مشتریان در بوتان راه اندازی شد.
در سال 1346 شرکت بوتان برای اولین بار در ایران اقدام به گازسوز کردن خودورو کرد و در سال 1367 اقدام به تولید اولین آبگرمکن دیواری کرد.
در دهه 1370 شرکت بوتان توانست بعد از سال ها تلاش و به پشتوانه تجربه سال ها کار صنتی اقدام به تولید قطعات وارداتی آبگرمکن و همچنین صادرات قطعات آبگرمکن به کشور های اروپایی مانند: آلمان، انگلستان و ایتالیا کند همین طور دهه 1370 شرکت بوتان بعد از دستاوردهای دیگر در طراحی، ساخت و تولید انبوه دیگر محصولات گرمایشی() موفق به دریافت انواع گواهینامه های استاندارد بین المللی شد و اولین پکیج شوفاژ دیواری کشور را در سال ۱۳۷۲ تولید نمود.

خرید پکیج بوتان از تهران سرویس:

تهران سرویس انواع مدل های این برند محبوب را با ضمانت 2 ساله به مشتریان عرضه میکند.برای خرید این پکیج با پشتیبانی تهران سرویس تماس حاصل نمایید، تا شما را در انتخاب پکیج مناسب یاری دهند .

انتخاب پکیج مناسب برای منزل:

محاسبه سر انگشتی برای انتخاب یک پکیج دیواری مناسب

معتدل و مرطوب (شهر های شمالی)

  • ساختمان های دسته اول: برای هر متر مربع 80 تا 100 وات
  • ساختمان های دسته دوم: برای هر متر مربع 100 تا 120 وات
  • ساختمان های دسته سوم: برای هر متر مربع 120 تا 140 وات

گرم و خشک (شهر های کوهستانی مانند مشهد، تهران)

  • ساختمان های دسته اول: برای هر متر مربع 100 تا 120 وات
  • ساختمان های دسته دوم: برای هر متر مربع 120 تا 140 وات
  • ساختمان های دسته سوم: برای هر متر مربع 140 تا 160 وات

گرم و مرطوب (شهر های جنوبی)

  • ساختمان های دسته اول: برای هر متر مربع 60 تا 80 وات
  • ساختمان های دسته دوم: برای هر متر مربع 80 تا 100 وات
  • ساختمان های دسته سوم: برای هر متر مربع 100 تا 120 وات

این اعداد به محاسبه سر انگشتی معروف است و مربوط به مناطق آب و هوایی ایران می باشد.

خدمات تهران سرویس برای پکیج بوتان:

-نصب پکیج بوتان
-سرویس پکیج بوتان
-تعمیر پکیج بوتان

نصب پکیج بوتان:

برای نصب و جا به جایی پکیج خود کافیست با تهران سرویس تماس حاصل نمایید در کمتر از یک ساعت نصاب حرفه ای پکیج برای شا اعزام خواهد شود.

قیمت نصب پکیج، چگونه محاسبه می‌شود؟

از سوالات متداول در زمینه نصب پکیج، هزینه نصب پکیج است. خوب است بدانید هزینه نصب پکیج ایران رادیاتور و هزینه نصب پکیج بوتان ومتفاوت است. بنابراین یکی از عوامل موثر در هزینه نصب پکیج نوع برند کیج شما است. هزینه نصب پکیج با توجه به محل نصب و نوع پکیج شما متغیر است.و با توجه به ابزار به کار رفته برای هر مشتری این میزان متغییر خواهد بود.

در ابتدا با انواع مدل پکیج بوتان آشنا میشویم

1. پکیج بوتان مدل Verona
2. پکیج بوتان مدل Perla pro
3. پکیج بوتان مدل Optima
4. پکیج بوتان مدل Calda venizia
5. پکیج بوتان مدل Benessere pro
6. پکیج بوتان مدل Parma
7. پکیج بوتان مدل Nuova acqua
8. پکیج بوتان مدلCV 424
این مدل پکیج‌های بوتان دارای پسوندهای هستند که این پسوندها برای این استفاده می‌شوند که به شما بگویند که پکیج فن دار یا بدون فن است.
در صورتی که پسوند مدل پکیج شما از کلمه S استفاده شد باید بدانید که پکیج فن دار است و اگر پسوند i باشد پکیج بدون فن است برای مثال CV 424S یک مدل پکیج بوتان فن دار است و CV424i بدون فن است.

تعمیر پکیج بوتان

سرویس پکیج بوتان :

شاید شما همانند بسیاری از مصرف کنندگان عزیز انجام سرویس را کاری بیهوده تلقی کنید ،اما در نظر داشته باشید انجام سرویس پکیج بوتان از هزینه های زیاد تعمیر جلوگیری به عمل خواهد آورد.

مراحل سرویس پکیج بوتان توسط تهران سرویس :

  • رسوب زدایی پکیج بوتان
  • سرویس پلوت دستگاه
  • هواگیری رادیاتاب
  • چکاب و سرویس کلی دستگاه
  • سرویس شعله پکیج بوتان
  • شستشو کامل پکیج بوتان
  • سرویس و تعمیر و تنظیم قطعات
  • عیب یابی کد های خطا

فواید رسوب زدایی و سرویس پکیج بوتان:

با انجام سرویس پکیج، به افزایش بازدهی و راندمان دستگاه کمک کرده ایم.
با صرف هزینه اندک به منظور سرویس های دوره ای از پرداخت هزینه بیشتر برای تعمیر آن جلوگیری می کنیم.
پیش از خرابی و از کار افتادن دستگاه از وقوع آن جلوگیری کرده و نسبت به سلامت یا معیوب بودن پکیج آگاهی پیدا می کنیم.
در سرویس و رسوب زدایی پکیج با تمیز کردن دستگاه آن را جرم گیری کرده و ظاهر پکیج زیبا می شود.

از کجا بفهمیم که به رسوب زدایی پکیج نیاز است ؟

فشار آب گرم در دوش حمام و شیر آشپزخانه بسیار کم است
پکیج روشن می شود اما آب به خوبی گرم نمی شود
مدت زمان زیادی طول می شد که آب گرم شود
شوفاژ و رادیاتور ها به خوبی گرم نمی شوند
زمانی که پکیج روشن می شود ، صدای تق تق می دهد
فشار و بار سنج پکیج بی دلیل بالا می رود
در پکیج ارور شماره ۷۰ روشن می شود

سرویس پکیج هر چند وقت باید انجام شود؟

سرویس کامل: در این نوع سرویس پکیج تمامی قطعات مورد بازبینی قرار می گیرند و بررسی می شوند، در این نوع دستگاه به طور کامل سرویس می شود، اگر مدت زمان طولانی از سرویس و رسوب زدایی پکیج می گذرد بهتر است این نوع سرویس را انتخاب کنید تا به نتیجه مطلوب در کارایی آن برسید.

سرویس دوره ای: این سرویس پکیج عموما در بازه های زمانی چند ماهه صورت می گیرد و به دلیل کوتاه بودن زمان بین دو سرویس، کار آن سبک تر است و دستگاه به ندرت دچار مشکل خواهد شد، بهتر است پس از خرید و نصب دستگاه از همان ابتدا با روند سرویس دوره ای پکیج پیش بروید، ساده بودن این نوع سرویس به حدی است که با افزایش تجربه و اطلاعات خودتان نیز می توانید آن را انجام دهید.

برخی مشکلات رایج در پکیج بوتان

خاموش شدن مدام پکیج بوتان:

زمانی که مشکل پکیج بوتان شما خاموش شدن مدام پکیج است مشکلات متفاوتی وجود دارد.
در برخی موارد مشکل از برد دستگاه می‌باشد و علت دیگر خاموش شدن پکیج می‌تواند کم بودن فشار آب یا گاز هم باشد که با تنظیم فشار مشکل برطرف خواهد شد.در اینجا توصیه میشود با متخصصان تهران سرویس تماس حاصل نمایید.

سر و صدای پکیج بوتان:

از مجموع علت‌های که باعث بروز سر و صدا در پکیج می‌شوند هوا گرفتن پکیج و یا رسوب گرفتن آن می‌باشد که در این صورت باید رسوب گیری و هواگیری پکیج بوتان انجام شود.

استشمام بوی گاز از پکیج بوتان

اگر بوی نامطبوع گاز را اطراف پکیج خود استشمام کردید به احتمال زیاد این مشکل به دلیل وجود یک نشتی در پکیج شما است. این موضوع را باید بسیار جدی بگیرید چون ممکن است خطرات ناگواری را به دنبال داشته باشد. وجود نشتی می توان به دلیل گرفتگی لوله ها یا دودکش یا به دلیل خرابی فلوسوئیچ پکیج باشد. پس حتما در برخورد با این مشکل از تعمیرکار مجرب برای تعمیر پکیج بوتان خود کمک بگیرید

انفجاری روشن شدن پکیج بوتان:

دلایل مختلفی باعث بروز این اتفاق می‌شوند که در ادامه نام برده خواهد شد.در عیب یابی پکیج بوتان زمانی که مشکل آن انفجاری روشن شدن پکیج است، تنظیم نبودن میزان گاز ورودی یکی از علت‌های آن است که با تنظیم کردن آن می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.
یکی دیگر از مواردی که باعث بروز این مشکل شده است تنظیم نبودن فاصله بین مشعل و الکترود جرقه زن الکتریکی می‌باشد.
دیگر علت‌های آن می‌تواند مسدود بودن دود کش و یا خرابی سوراخ‌های اطراف جرقه زن باشد.

بالا رفتن دمای آب خروجی پکیج:

در این صورت که دمای آب بالا می‌رود باید به چند نکته مهم توجه شود که یکی از آن‌ها توجه به میزان گاز ورودی پکیج است.
از دیگر علت‌های آن می‌تواند کم بودن فشار آب باشد.
یکی دیگر از علت‌های بالا رفتن دمای پکیج بوتان گرفتگی مسیر ورودی و خروجی آب پکیج می‌باشد.

روشن نشدن پکیج بوتان:

برای عیب یابی پکیج بوتان در صورتی که روشن نمی‌شود باید ابتدا گاز ورودی بررسی شود چرا که در این حالت مشکل اصلی پکیج، گاز پکیج است.
در اولین مرحله باید شیلنگ گاز را بررسی کنید و مطمئن شوید که وصل است و گاز هم قطع نیست.
در مرحله بعد گاز را بررسی کنید چرا که ممکن است هوا درون لوله گاز باشد.
در برخی موارد هم این امکان وجود دارد که علت روشن نشدن پکیج فشار بالای گاز باشد که در این صورت باید تنظیم شود برای تنظیم آن بهتر است با اداره گاز تماس بگیرید.

علت نشان ندادن دمای درست آب در پکیج دیواری بوتان :

این مشکل ممکن است از مواردی از قبیل احتمال خرابی سنسور NTC دستگاه باشد که این مشکل را می توان با بررسی این قطعه و تعویض آن برطرف کرد.

علت زرد شدن شعله پکیج دیواری بوتان :

این مشکل ممکن است از مواردی از قبیل عدم مکش مناسب در دودکش، نبود هوای کافی، کثیفی مشعل ها، کمبود هوا در محیط اطراف پکیج، دوده داشتن در دیگ و دودکش باشد. که این مشکلات را می توان با بررسی مسیر دودکش برای برطرف کردن عدم مکش مناسب در دودکش ، تعبیه دریچه برای ورود و خروج هوا برای مشکل نبود هوای کافی، کنترل قطر مشعل برای عدم تناسب قطر با نوع گاز مصرفی، تمیز کردن مشعل ها و دیگ و دودکش برای برطرف کردن دوده در دیگ و دودکش برطرف کرد.

عیب یابی مخزن انبساط جهت تعمیر پکیج بوتان:

. در اینجا برخی از علائم که نشان دهنده بروز مشکل در منبع انبساط است را بیان می کنیم: سیستم آب گرم ممکن است گرمای ضعیفی ایجاد کند، امکان نشتی وجود دارد، لوله ها ممکن است صدای سر و صدایی زیادی ایجاد کنند یا بترکند، همچنین نوسان فشار در پکیج می تواند از علائم خراب شدن منبع انبساط پکیج باشد.

بیشترین علل خرابی پکیج بوتان :

انواع مختلفی از مشکلات وجود دارند که می‌توانند در هنگام استفاده از یک پکیج برای مدت طولانی با آن مواجه شوند. اگر پکیج شما را با منبع آب‌گرم کافی تامین نمی‌کند، اولین فکر که به ذهن می‌رسد این است که آیا پکیج قدرت لازم برای گرم کردن آب را دارد یا نه. گاهی ممکن است سناریویی وجود داشته باشد که در آن دریچه فشار فشرده می‌شود، دریچه باز می‌شود وقتی دما در مخزن بالاتر از حد آن است و بنابراین فشار درون مخزن را آزاد می‌کند. اگر شیر برای مدتی طولانی مسدود شود، خطر انفجار پکیج وجود دارد. شیرها را می‌توان به راحتی تمیز کرد، و شما برای آن نیاز به متخصص دارید. اگر سوپاپ را در فواصل زمانی منظم چک کنید، به پکیج بوتان کمک خواهد کرد تا بادوام و امن‌تر شود. اگر در مورد مکانیزم شیرها مظنون هستید، عوض کردن آن ها بهترین گزینه است .

مشکل نشت آب در پکیج بوتان:

مشکل نشت آب در پکیج بوتان و به مرور زمان در این پکیج های خانگی پدیدار می شود، مشکل نشت آب در پکیج بوتان به وسیله تکنسین های فنی تهران سرویس قابل حل می باشد، شما کافیست که با گرفتن تماس با متخصصین تهران سرویس مشکل بوجود آمده را با آن ها در میان بگذارید و کار تعمیر پکیج بوتان و رفع مشکل نشت آب در پکیج بوتان را به عهده آن ها بسپارید

هواگیری پکیج بوتان:

هواگیری پکیج بوتان یکی دیگر از مشکلاتی است که معمولا برای پکیج های بوتان بوجود می آید، معمولا اگر شما سالهاست که یک پکیج بوتان برای منزل خود خریداری و نصب کرده اید، قطعا با مشکل هواگیری پکیج بوتان مواجه خواهید شد، و به کمک تعمیر کار پکیج برای تعمیر و هواگیری پکیج بوتان نیاز داریدبا تهران سرویس تماس حاصل نمایید.

تغییر رنگ و بوی نامطبوع آب :

ممکن است بوی نامطبوعی از آب گرم و آب سرد ساطع شود اگر تنها آب سرد دچار این مشکل بود این امر به پکیج ارتباط ندارد ولی اگر آب گرم بوی نامطبوعی داشت نیاز است تا متخصصان شرکت ما بررسی‌های لازم را انجام دهند.

کد خطای پکیج بوتان

هنگامی که پکیج بوتان شما نیاز به تعمیر پیدا میکند ارور های مختلفی روی صفحه ی نمایشگر آن نمایان میشود . در قسمت ارور پکیج بوتان به طور کامل به آنها پرداخته شده است .در هنگام مواجه شدن با این کد خطاها با تکنیسین های تهران سرویس تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان مشکل پکیج شما برطرف شود.
ارور پکیج مدل پرلا
ارور پکیج مدل پرلا پرو
ارور پکیج مدا ورونا
ارور پکیج مدل نوابنسره
ارور پکیج مدل روما
ارور پکیج مدل اپتیما
ارور پکیج مدل کالداونیزیا

برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج بوتان چه باید کرد؟

۱) سرویس دوره ای پکیج بوتان
مطمئن ترین راه برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج انجام سرویس پکیج بوتان بصورت دوره ای می باشد، چراکه تمامی اقداماتی که برای سرویس پکیج صورت می گیرد همگی از هزینه های گزاف تعمیر پکیج بوتان می کاهد

۲) سرویس کامل پکیج بوتان
در صورت وجود خرابی در پکیج، تعمیرکار اقدام به بررسی، عیب یابی و تعمیر خواهد کرد ولی درصورتی که دستگاه سالم بوده ولی نیاز به سرویس داشته باشد اقدامات زیر انجام خواهد شد:
سرویس فن پکیج
تنظیم فلنچ دودکش
جرمگیری مبدل اصلی
سرویس الکترود جرقه زن
سرویس مشعل
سرویس کامل پمپ پکیج
تنظیم فشار گاز
جرم گیری مبدل ثانویه
سرویس مغزی شیر سه طرفه
تعویض کلیه اورینگ ها و واشرها ی دستگاه
شستشوی مدار- سرویس پرشر آب و…
۳) کنترل مداوم دودکش
۴) هواگیری پکیج
۵) جرم گیری و تعویض قطعات

تهران سرویس تخصصی ترین مرکز مجاز سرویس پکیج بوتان و تعمیر پکیج بوتان می باشد که در دارای مجرب ترین تعمیرکارانی می باشد که در سراسر تهران در تمام ایام هفته اماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد. شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکل جهت دریافت خدمات سرویس و تعمیر پکیج بوتان با ما تماس بگیرید

در پاسخ به این سوال که تعمیر پکیج بوتان بصرفه است یا خرید پکیج بوتان

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا پکیج بوتان ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان تهران سرویس با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر پکیج بوتان شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیرات پکیج بوتان ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه پکیج دیواری نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض پکیج بوتان به‌صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

تعمیرات پکیج بوتان در محل

در بیشتر مواقع امکان تعمیر پکیج بوتان در محل وجود دارد. همچنین تعمیرکار ارسالی از طرف تهران سرویس با توجه به وضعیت شرح داده شده توسط مشتری پیش بینی های لازم جهت آوردن قطعات یدکی را انجام داده و تمام سعی وی این است که بتواند در کمترین زمان ممکن و در همان محل پکیج بوتان شما را تعمیر نماید.
خدمات تعمیر پکیج بوتان در محل، در همه جای شهر تهران انجام می شود و شما می توانید جهت اخذ این خدمات فقط با ما تماس بگیرید و مشکل خود را عنوان کنید تا کارشناسان ما بهترین سرویسکار منطقه را برای شما ارسال کنند.

هزینه تعمیر پکیج بوتان چقدر است ؟

برای جواب این سوال نمی شود همین لحظه هزینه ای ثابت و مشخص اعلام کرد. زیرا تا زمانی که علت و میزان خرابی پکیج مشخص نشده نمی توان هزینه ای را اعلام کرد. بهترین راه برای اطلاع از هزینه تعمیر پکیج تماس با تعمیرکار پکیج بوتان است تا پکیج دیواری توسط تعمیرکار مورد بازدید و بررسی قرار گیرد

چه عواملی بر تعرفه تعمیرات پکیج بوتان موثر می باشد ؟!

برای اطلاعات بیشتر شما باید بدانید که بطور کلی محاسبه اجرت تعمیر پکیج بوتان به نوع و درجه خرابی بستگی دارد. در اینجا به ۳ مورد از عوامل موثر در تعرفه تعمیرات پکیج می پردازیم:

  • نوع خرابی پکیج بوتان

برای محاسبه تعرفه تعمیرات پکیج اولین اقدام، بررسی و تشخیص نوع خرابی بوجود آمده در پکیج توسط تعمیرکار می باشد، و طبق نوع خرابی لیست قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه می کند.

  • نیاز به تعویض قطعات

دومین عامل موثر در محاسبه اجرت تعمیرات پکیج، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه یا قطعاتی از دستگاه می باشد. تعمیرکار ما بدون توجه به سختی و یا زمان بر بدون تعمیر در وهله اول پس از بررسی دقیق تشخیص می دهد که آیا نیاز به تعویض قطعات هست یا خیر!؟ او در حد امکان اولویت خود را بر تعمیر قطعات خواهد گذاشت. درصورت نیاز به تعویض قطعه، هزینه های مربوط به قطعه مورد نظر نیز در محاسبه تعرفه تعمیرات لحاظ می گردد. البته باید در نظر داشت قیمت قطعات در انواع مختلف پکیج می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل هزینه تعمیر پکیج بوتان ممکن است در برخی موارد با قیمت تعمیر پکیج بوتان یا تعمیر پکیج بوتان متفاوت شود.

  • زمان و میزان سختی کار

یکی دیگر از عوامل موثر بر تعرفه خدمات پکیج، میزان سختی کار، و زمان مورد نیاز برای تعمیر می باشد. مسلما هرچه زمان بیشتری جهت عیب یابی و تشخیص خرابی صرف شود و نیاز به مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد، هزینه تعمیر نیز بیشتر خواهد بود.

تعمیر پکیج بوتان در تهران:

تهران سرویس تمامی تعمیرات پکیج شما را با کمترین هزینه و ضمانت 6 ماهه انجام خواهد داد کافیست با کارشناسان ما در یکی از شعب تهران سرویس تماس حاصل نمایید.

چرا تعمیرکار پکیح خود را باید از تهران سرویس سفارش دهید:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیرات پکیج بوتان
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت
10-بالاترین رضایت مردمی

تعمیر پکیج بوتان با بهترین قطعات از نمایندگی در سراسر تهران فقط با یک تماس تهران سرویس تمامی خدمات این شرکت اعم از نصب پکیج بوتان تعمیر پکیج بوتان و سرویس پکیج را در سراسر تهران برای شما عزیزان انجم میدهد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 359
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 855
  • بازدید سال : 1947
  • بازدید کلی : 37022
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه